torsdag 28. januar 2010


 
I dag viser jeg bilder fra de to badene våre. Når det gjelder bad så er jeg ikke så spennende. Jeg liker det enkelt, pent og rent. Ikke masse dill og dall.
Dette er badet i første etasje. Det fungerer også som vaskerom. Ikke optimalt, men greit nok hvis du ser bort fra hvor mye støv det blir. Skrekk og gru. Angrer litt på de mørkebrune flisene på gulvet med tanke på støvet ja...

 
Dette er bader i 2. etasje. Det er ungenes bad. 

Ha en god tirsdag alle sammen. Vi skal ut og gå tur i det herlige været.


post signature

10 kommentarer:

  1. Så flotte bad! Vi har også valgt å lage badene litt "strammere" enn resten av huset.

    Ha en fin dag.

    Hilsen Hilde (DS)

    SvarSlett
  2. Hei hei=)

    Så koselig blogg du har, masse fine, inspirerende bilder syns jeg=) Jeg vil gjerne følge her:)

    ha en suuper dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. så flotte bad! liker deg også enkelt og rent på bad... Likte godt den matta med stjerna!!
    takk for koselige ord fra deg:)
    ha en fin kveld
    klem K

    SvarSlett
  4. KJempefint!!!min smak det også:)er det 60-60 fliser der øverst??

    SvarSlett
  5. Kjempefint bad! Jeg også liker det sånn! Enkelt & delikat, rent & pent! Nå ble jeg også inspirert til å legge ut badbilder :)

    SvarSlett
  6. Lekre bad begge to!
    Enkelt og rent passer best på badet, enig med deg der;)

    SvarSlett
  7. Bad helt etter min smak, enkelt og pent! Tusen takk for kommentar på innlegget mitt, du er alltid så raskt ute.. Setter jeg STOR pris på :) Klem

    SvarSlett
  8. Så fint dere har det:)
    Og så deilig med to bad, og et eget til barna! Det ønsker jeg meg også.
    Bare å finne frem strikketøyet ja, det er jo så moro når man bare kommer igang;)

    Klem K

    SvarSlett
  9. Så nydelig badet er! Likte veldig godt stjernematten, lyst å tipse hvor du har funnet den?

    Tusen takk for koselig kommentar på Keep Calm And Sew On innlegget på bloggen min. Hvis du vil ha en slik plakat så kan du få "bestille" det av meg selvsagt. Filen er klar til trykking den. ;)

    Klem fra Randi

    PS: Er ikke tilfeldigvis i slekt med Klem-Huseby?

    SvarSlett
  10. Så utrolig flotte rom du viser, du har veldig god smak synes jeg! Badene er kjempeflotte, helt enig med at de skal være enkle og uten for mye dill. Ha en super fredag! Klem Heidi

    SvarSlett