onsdag 24. mars 2010

Liten kylling i egget lå
Den banket og banket og banket på
Her er det trangt jeg vil ut å gå
Pep den og ynket seg der den lå.
Hakk hakke hakk
Egget det sprakk
Og en liten kylling ut av det stakk.

Eggene er fra Meta Keramikk i Risør. Jeg har dem fremme hele året i glassskapet mitt, men synes jo de passer litt ekstra godt nå i påsken.

Dette har vært en fin dag med påskefrokost i barnehagen til Morten og bytur for meg og minsten etterpå. Fant endelig en vårjakke jeg likte. Lys grå fra Bik Bok. Veldig fornøyd. Nå kan våren bare komme. Jeg er klar! :)

Siste rest av den fine Begoniaen min. 
Marius og pus har begge jobbet hardt med å plukke den fra hverandre...

Ha en herlig dag!
post signature

9 kommentarer:

  1. Det siste bildet var lekkert med de fargekombinasjonene:)Heldig du som har funnet vårjakke.Hvordan får du til den kolasjen?Jeg klarer det bare med små bilder.God ettermiddag til deg:)

    SvarSlett
  2. Ah...de eggene var helt nydelige - og morsomme! Og jeg ELSKER jo fargene, i både dem og blomsten med den turkise vasen!♥ Ha en fin kveld. Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Så fine egg, og den sangen/verset ga meg litt vår følelse:)
    Kjempe fine bilder også.

    Camilla

    SvarSlett
  4. så vakkert bilde av blomsten. fargene var veldig i min gate....:)
    grattis med vårjakke. gleder meg til å ta i bruk min også!!!
    god kveld
    klem

    SvarSlett
  5. Fina bilder du har på bloggen!

    SvarSlett
  6. Fine bilder her:)
    Det verset har min datter på 2 år sunget på noen dager nå, men hun har ikke fått med seg alle ordene.... moro nå fikk jeg se hvordan det skulle være:)
    Hun hadde det nesten.

    Ha en fin kveld.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  7. Kjempefine egg:-) Skikkelig vårlige og herlige!

    Klem

    SvarSlett
  8. De herligste eggene jeg noen gang har sett!


    klem,I

    SvarSlett
  9. Åh Meta keramikk, så fantastisk med de eggne og den foten på toppen. Humor i hverdagen er jo bare helt herlig!!

    SvarSlett