onsdag 20. april 2011

Nytt spisebord





Jeg har fått nytt spisestuebord! Dvs, nytt er det ikke, men det ser nesten sånn ut. 
Bordet er fra et lokalt snekkeri og er 2 meter. 
Før jeg "reddet det" stod det innerst i en garasje og støvet ned.

Har ønsket meg et nytt bord lenge. Jeg ville at det skulle være litt større enn det vi hadde også vill jeg gjerne at det skulle være hvitt.
I'm in love.
Både i det fine bordet og i den snille mannen min som kjører land og strand rundt for sin frue kanskje bittelitt masete frue...
Best å vente litt med å begynne å snakke om de nye spisestuestolene vi trenger... ;)
Andre favoritter i dag er de fine tulipanene og fresiaene jeg fikk av mamma.

På det nederste bildet ser dere det gamle bordet mitt som akkurat nå er til salgs på Finn.no. Løp og kjøp! ;)



post signature

14 kommentarer:

  1. oj, så lekkert!! skjønner godt at du er in love!!

    ønsker deg en fin-fin påske

    klem beate

    SvarSlett
  2. Så fint! Er det Eik? Ligner litt på det vi har kjøpt til kjøkkenbord :) Jeg har beiset hjemmelagd stuebord i hele dag, DET blir så bra det :)Gleder meg til å vise frem :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Wooooow!!! Det var lekkert!!! *misunnelig* :-) en smule;)
    Det bordet var bare dødslekkert...elsker beina!

    Du får smiske godt med mannen, være ekstra snill i påska, så skal du se han er lett å overtale:)
    Stor påskeklem til dere.
    Ps: tusen takk for hilsen forresten, formen er helsigvis stigende. Ikke til å spøke med dette nei. Litt ekkelt, men heldigvis gikk det bra:)

    SvarSlett
  4. Slitan med nytt super lekkert bord! Klart du er fornøyd...

    Håper du har en fin påske.
    Klem,I

    SvarSlett
  5. Fytti, det var virkelig
    et lekkert spisebord!!!
    Skjønner godt din store
    kjærlighet til dette bordet ;-)

    Kos dere masse i påska!
    Stor påskeklem fra Hilde

    SvarSlett
  6. Kjempefint bord, veldig veldig stilig!!
    :)

    SvarSlett
  7. Hei:-)
    Så fin blogg du har, følger deg gjerne videre:-)

    God påske!

    SvarSlett
  8. Hei Hanne Mette
    Så NYDELIG spisebord ღ dette hadde passet
    perfekt inne hos meg også ;) NYDELIGE bilder
    du viser, så koselig...
    Ønsker deg en fortsatt fin uke og god påske ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Heia

    passet perfekt

    nyt påsken ...!


    klem
    til
    deg

    SvarSlett
  10. Nydelig bord, vakre ben ♥
    Flotte bilder hos deg;)

    Ha fine påskedager, kos dere!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Gratulerer med nytt bord, det var nyydelig og jeg synes det er så kjekt når ting har en histore!

    Ha en super påske.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Gratulerer med nytt bord. Det var skikkelig lekkert!!! Også slipper du kanskje unna litt dukstryking framover :) Sånn var det iallfall her når jeg fikk nytt, hvitt salongbord på plass. Det skal liksom ikke gjemmes bort lenger :)

    Gleder meg til å se bilder av terrassen deres. Grått er flott ute som inne! Vi slipper heldigvis unna i år!

    Riktig god påske ønskes dere alle!
    Klem Marit :)

    SvarSlett
  13. Nå føler jeg meg lite teit, trodde det var eikbordet som var nytt jeg... Følger ikke helt med for tiden! Det hvite var rååålekkert også :)

    SvarSlett