søndag 26. februar 2012

Fineste Morten-min




 Fine strikkeklær går aldri av moten, og Marius-mønsteret er mer populært enn noen gang. 

God søndag!
Noen bilder av den mellomste godgutten min i dag. Morten er i full fart om dagen. Nå som snøen er borte har sykkelen kommet frem, og da er det bånn gass fra morgen til kveld. Akkurat nå bader de i stampen til naboen.
Ikke like mye tempo på den minste Huseby gutten i dag. Han har blitt syk så her er det sofatjeneste. Typisk at sola skinner fra skyfri himmel akkurat i dag, men vi gjør det beste ut av det og koser oss i sofaen med film, saft og teppe.



post signature

16 kommentarer:

  1. Hey,
    hatten og genseren ser flott ... og den lille mannen er veldig stolt av! Jeg ønsker deg en fin søndag,
    Ursula

    SvarSlett
  2. Mormors go'gutt - nydelig som alltid. Flott Mariusgenser han har fått - hvilket nummer er det i rekken? Mener å huske at den første fikk han som nyfødt. Kos deg med lille Mariusen, så håper jeg han snart er på bena igjen.
    Gleder oss til Hermine kommer på vinterferie.
    Fortsatt god søndag - hilsen mamma

    SvarSlett
  3. Så søt en liten "Mariusgutt"!

    God søndag!
    Hilsen ann-helen

    SvarSlett
  4. Nydelige Morten! Skikkelig sjarmisgutt:)
    Marius-mønster er kjempefint og veldig koselig!
    Masse god bedring til minstemann!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Nydelig gutt og ikke minst herlige genser, ønsker meg en slik selv jeg..er såå fine ☺
    Fin søndag til deg og dine ♥
    -Beate-

    SvarSlett
  6. ååå fineste gutten altså!Han har mitt hjerte i sin hule hånd<3

    SvarSlett
  7. Fine gutten din!
    - og god bedring til den minste!

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  8. oh your son is sooo cute. :)
    like the pictures a lot!
    svenja

    SvarSlett
  9. en kjempesøt gutt du har, og mariusgenseren var knallflott. SKulle ønske jeg hadde noen i nærmeste omgangskrets som strikket til guttene mine, kanskje det er puffet jeg trenger for å lære meg det skikkelig selv?

    SvarSlett
  10. Så fin han er!! Elsker strikk på de små og marius mønsteret er fantastiskt. Man blir vel også litt nostalgisk som nordmann i sverige så her går min lille trofast i mormors hjemmestrikkede tøy ;) Håper dere har hatt en fin dag tross sykdom.. God bedring..

    Klem

    SvarSlett
  11. Herlig guttunge. <3
    Holder på å strikke en slik genser til guttungen nå. :)
    De er jo så fiine!

    Håper kvelden blir fin. Og god bedring til minsten!

    Klem

    SvarSlett
  12. For en flott gutt! Å så i de nydeligste klær! Elsker Mariusmønsteret. Fin uke til deg og dine

    SvarSlett
  13. Man kan raskt bli sjarmert av den smil! :)

    Klem
    Vicky

    SvarSlett