mandag 25. juni 2012

Sommerfest hos Huseby i BoligDrøm



 Liten frøken klar for bytur med mamma. 
Kjole og bukse fra POMPDELUX jakke fra zara og hatt fra Kapahl.

Vi har hatt en super helg Hermine og jeg. En herlig start på ferien for lillemors del, og en liten smakebit på sommerferien for min del. Nå venter 8 arbeidsdager før jeg tar ferie på ordentlig.
I mellomtiden har jeg en liten gutt som blir 6 år. Det skal feires med brask og bram så jeg lover at det blir masse bursdagsinnlegg fremover. :)

I dag kommer BoligDrøms juliutgave i butikkene og der er det ikke mindre enn 11 sider fra Huseby-heimen! Her er en liten smakebit hentet fra Bolig Drøms nye blogg.

Velkommen til sommerfest hos familien Huseby!


post signature

13 kommentarer:

  1. Hei Hanne Mette!
    For en nydelig reportasje!! Den kan du være stolt av. Så flott både inne og ute. Jeg har jo sett det meste på her på bloggen din, men det var veldig fint å se det i bolig drøm også:)
    Og så er dere så skjønne alle sammen.

    Vi har en uke igjen før jeg skal ha ferie (men bare en uke, sånn er det å være ny i jobben:)) Men satser på en fin sommer slik at ungene får ferie, selv om mor må jobbe.
    Ha en fin uke du!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Så kjekt at dere hadde en fin helg:) Da er det bare å løpe å kjøpe Bolig Drøm i morgen!!

    SvarSlett
  3. Så stas!
    Gleder meg til å se mer i BoligDrøm : )

    Ha en finfin uke med bursdagsfeiring
    og snart ferie!
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  4. Så GØY!!
    Gleder meg til og lese:)
    Og så skjønn lillejenta di er, nydelig outfit ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Så herlig:) Jeg gleder meg til å lese! Hermine er forresten bare så skjønn:)

    Klem og fin tirsdag til deg!

    Pernille

    SvarSlett
  6. Var en nydelig reportasje :D Flott dere har det!!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  7. Wow!!!! så utrolig artig!!! Skal jeh kjøpe meg etterpå;) Fine jenta di. Helt lik deg!!!! ;)

    SvarSlett
  8. Lillefrøken er veldig fin!!!

    SvarSlett
  9. Jeg koste meg med Bolig Drøm på søndag, og likte reportasjonen veldig godt:) Jeg har jo fulgt bloggen en stund nå, men det var veldig gøy å se det på trykk også.

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  10. Igår satte jeg meg ned med boligdrøm og oppdaget med glede husebyreportasjen - åååå som jeg koste meg med å lese og granske bildene!!:)
    Nydelige bilder av prinsessa di - koselig å høre at dere har hatt en flott helg! Det hadde vi også:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Oh GØY! Har handlet inn bladet i dag som skal åpnes når vi kommer frem til Romsdalen i helgen. Da begynner ferien, beina opp på bordet og interiørblad i hendene :) Gleder meg til å lese!

    Klem.

    SvarSlett
  12. Kjempefin artikkel :) Klem Kjersti

    SvarSlett